Den gode gave

IMG_9244 IMG_9248 IMG_9255 IMG_9283 IMG_9287 IMG_9291

Personlige gaver er ofte de bedste. Det betyder meget, når man ved, at der er blevet tænkt over gaven. Billeder til sådanne gaver er altid godt, det er en god måde at mindes mange sjove og hyggelige oplevelser på.
Til denne gave fremkaldte jeg omkring 18 billeder fra smartphoto – det koster ikke mere end omkring 50 kr. inkl. fragt. Man kan også sagtens printe selv, men jeg synes alligevel at kvaliteten er en smule bedre, når man får dem fremkaldt. Derefter gik jeg bare i gang med saks og “photo stickers” (synes det er lettere at arbejde med end lim ;)), og brugte til sidst en hullemaskine til, at lave huller til snoren der binder bogen sammen. Det glitrende papir har jeg købt i  Søstrene Grene – synes det gav en fed effekt som forside på den lille bog.

Vær kreativ og giv en person som du holder af en personlig julegave, jeg er sikker på, at vedkommende vil sætte pris på gaven! 🙂

frkfingernem er også kommet på INSTAGRAM, følg endelig 😀

Leave a Reply

