Rejse

Udover at være kreativ, så er jeg også helt vild med at rejse, og jeg rejser faktisk en hel del. Her i sommerferien besøgte jeg to meget spændende lande. Så selvom min blog er kreativ (og den fortsætter med at være det), så tænkte jeg, at jeg ville lave dette afsnit, hvor I kan læse lidt om nogle af mine rejseoplevelser 😀

Mount Fuji

Efter 4 dage i Tokyo tog vi bussen til Mount Fuji iført fuldt vandreudstyr og tasker på ryggen 🙂 Det var min fars idé, at det kunne være fedt at bestige bjerget. Vi andre var med på den og glædede os, men jeg var også meget spændt på hvor hårdt det ville blive. Lad mig bare sige det sådan, at jeg i hvert fald ikke var i min bedste form efter et halvt år på højskole, så jeg tænkte at jeg aldrig ville nå til toppen!

Vi startede med at gå kl. 15 fra 6. Station (hvilket er et meget normalt sted at starte opstigningen). Vi gik i omkring 3 timer inden… læs mere HER.

_____________________________

Tokyo
0T2A7614

Min familie og jeg var 2,5 uge i Japan i sommers. Det var en vildt fed rejse, og vi oplevede så mange spændende, sjove og mærkelige ting.
Hele turen havde vi valgt at planlægge hjemmefra (jeg skriver ’vi’, for vi var faktisk alle sammen med til at planlægge lidt 😉 ), da vi ikke havde vildt lang tid i landet, og derfor gerne ville nå at opleve så meget som muligt. Så til at starte med havde vi 4 dage i Tokyo. Vi boede på et anderledes hotel end vi er vant til ’The Prime Pod Ginza Tokyo’, hvor man sov i hver sin ’boks’. Det var en vildt… læs mere HER.